درمان آب مروارید با لنزهای تری فوکال زایس آلمان

درمان آب مروارید با لنزهای تری فوکال زایس آلمان

درمان آب مروارید

در مراحل اوليه آب مروارید، وضعيت بينايي با استفاده از عينك ممكن است به طور موقت بهتر شود. دارو، قطره، ورزش يا عينك مانع بروز يا بهبود آب مرواريد نمی شوند و جراحي تنها راه درمان است كه شامل خارج كردن عدسي كدر شده و جايگزيني آن با عدسي مصنوعي لنز داخل چشمی است.

زمان انجام جراحی آب مروارید با توجه به نياز و شرايط هر فرد متفاوت بوده و شما با كمك چشم پزشك در اين زمينه تصميم خواهيد گرفت.

 

لنزهای داخل چشمی تری فوکال trifocal کمپانی زایس برای تمامی فعالیت ها

عمل جراحي آب مرواريد عملي بسيار آسان، کم خطر، موفق و بي درد است.  سالانه حدود یک و نیم  میليون نفر در امريکا و چند صد هزار نفر در ايران تحت اين عمل جراحي قرار مي گيرند.

یکی از آخرین پیشرفت ها در تکونولوژی ساخت لنز های داخل چشمی، لنز تری فوکال است که این امکان را به بیمار می دهد که بدون نیاز به عینک و لنزهای تماسی در تمامی فواصل، دید مورد نیاز خود را شامل دید دور، میانی و نزدیک به دست آورد. در نتیجه بیماران با استفاده از لنز داخل چشمی تری فوکال در کارهای روزمره راحت تر بوده و قدرت انعطاف پذیری بیشتری در کارهای معمول خود خواهند داشت.چیزی که لنزهای سه کانونی زایس (تری فوکال) را از سایر لنزها متمایز می کند، قدرت فراهم کردن دید میانی است که در بسیاری از فعالیتهای روزانه از جمله خرید، آشپزی و کار با کامپیوتر مورد نیاز فرد می باشد.
در نتیجه بیمارانی که از این لنز در عمل آنها استفاده می شود به راحتی می توانند بیشتر فعالیتهای روزانه خود را از جمله مطالعه کردن، تماشای تلویزیون، رانندگی و شرکت در فعالیتهای ورزشی بدون نیاز به استفاده از عینک و لنز تماسی انجام دهند.

مزایــای لنزهای تری فوکــال زایس

• دارای سه کانون هستند، که برای فواصل نزدیک، متوسط و دور دید شفاف فراهم می کنند.
• اصلاح عیوب انکساری مثل پیر چشمی و آستیگماتیسم
• 93 درصد بیمارانی که با لنزهای تری فوکال زایس عمل شده اند نیازی به عینک ندارند.

با لنز های تری فوکال زایس دیگر نیازی به عینک نخواهید داشت!
بسیاری از بیماران علاقه مند هستند که هرگز نیاز به استفاده از عینک نداشته باشند و یا به عبارتی از داشتن عینک بی نیاز گردند.

لنزهای تری فوکال زایس تقریباً دید طبیعی در تمامی فواصل مورد نیاز فرد را فراهم خواهند کرد.

درمان پیر چشمی:

لنزهای تری فوکال زایس برای درمان سایر اختلالات از جمله پیر چشمی که می تواند دید نزدیک هر فرد را پس از چهل سالگی دچار مشکل کند، استفاده می شود. با افزایش سن و بروز پیر چشمی، عدسی چشم انسان شروع به کاهش انعطاف پذیری کرده که این موضوع باعث کاهش قدرت تطابق و تمرکز فرد بر روی اشیاء نزدیک می شود. افراد دچار پیرچشمی، قادر به خواندن نوشته های کوچک نیستند بنابراین نیاز به استفاده از عینک مطالعه دارند. پیر چشمی، اغلب سال ها قبل از شروع کاتاراکت خود را نشان می دهد و بیش از همه چیز دید نزدیک بیمار را مختل می کند. لنزهای تری فوکال زایس هم زمان با درمان کاتاراکت، پیر چشمی را نیز درمان می کنند.

 

 

By | 2018-08-11T06:18:32+00:00 آگوست 7th, 2018|مقالات|بدون ديدگاه

About the Author:

ثبت ديدگاه